woensdag 18 februari 2004


100 procent



Eindelijk staat de nieuwe site die ik gemaakt heb voor het werk online en wel met anderhalve maand vertraging.
Die vertraging is te wijten aan een verkeerde instelling : 'ik zet ze pas online als ik er 100 procent tevreden over ben".
Maandag realiseerde ik mij dat dit in de eeuwigheid nog niet het geval zou zijn en troostte mij met de gedachte dat sites nu eenmaal dynamisch zijn en sowieso toch altijd moeten bijgewerkt worden.

De site is gemaakt met Dreamweaver en Flash lonkt al verliefd en wil ook iets beginnen. Eerste doel is nog : content (geleverd) en gebruiksvriendelijker maken.

Het mailtje van mijn baas was alvast een hart onder de riem : het ziet er zeer goed uit !

Joepie !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...