dinsdag 17 februari 2004

frustratie



Mijn leven lijkt een continu gevecht tegen de tijd en vermoeidheid. Bij collega's lijkt het al hetzelfde, maar toch ...
Ik wil zoveel doen, het hoofd barst van de plannen, ik heb werklust met hopen maar de contouren van de werkelijkheid houden mij tegen.

Frustrerend.
Nu en dan denk ik de oplossing gevonden te hebben : meer sporten, gezonder eten, het zou meer energie moeten brengen.

jammer genoeg kosten ook juist deze dingen weer ... tijd.

Deze avond naar "De Laatste Show".
Tom wil rijden, zou hij het erg vinden als ik tijdens de rit nog wat werk ?
Een chauffeur zoals ministers die hebben zou ook wel handig zijn ;-)
Een een privé-jet en zo'n transportsysteem waar je gewoonweg "Beam my up, Scotty" moet zeggen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...