woensdag 25 februari 2004


Ik wil terug, ... terug naar de kust !

hier begonnen alle wandelingen !Zonder liefde warme liefde
Waait de wind de stomme wind
Zonder liefde warme liefde
Weent de zee de grijze zee
Zonder liefde warme liefde
Lijdt het licht het donk're licht
En schuurt het zand over mijn land
Mijn platte land mijn Vlaanderland (J. Brel)


Het was, of vrij vroeg of vrij laat thuis komen gezien we zowel de ring van Gent als die van Brussel moesten passeren. De keuze viel dus op vroeg, dus ook : vroeg het bed uit om nog een blitz-bezoek te brengen aan Calais en even verder op Cape Griz Nez.

Over mijn verblijf - waarover later zeker nog verslag - kan ik maar één ding kwijt : het was héérlijk ! Logies bij alleraardigste mensen in een klein pension, lekkere verse broodjes en een gekookt eitje bij het ontbijt, de zon die zich van begin tot einde liet zien, al schuurde wind onze wangen.

I love it !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...