woensdag 12 mei 2004


battle of writing


Geen idee waar hij het vandaag haalde of wat de aanleiding was, maar plots zei hij iets in de trand van 'samen een verhaal schrijven'. Geen romantiek of poëtische verwoording, maar letterlijk het labeur van woorden op papier.

Ik was onmiddellijk voor de idee gewonnen en mijn fantasie nam al een loopje. Ik zag mij al tot laat in de nacht verder schrijven aan wat hij geschreven had, zoals er een battle of the sexes bestaat (o ja ? ;-) ) een battle of writing, fantasie.

Ik mocht het eerste stukje schrijven, of liever, ik eigende het mij het toe. Als er iemand zin heeft om verder te schrijven (via mail dan), doe gerust. Er zou een aparte blog/link kunnen gemaakt worden. Twee verhalen die hun eigen leven gaan leiden. Of wie andere ideeën heeft, laat het ook maar weten.

Het verhaal vind je hier.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...