zaterdag 1 mei 2004


dag van de arbeid... dag van opleiding


Vandaag opleidingsdag. Nou ja. Voor mij was het voornamelijk herhaling, maar het nieuwe team waarin ik terecht kom (voornamelijk vrouwen), da's pas nieuw en verfrissend ! Allemaal idealisten, die hun tijd in het vrijwilligerswerk willen steken, die door de selectie zijn geraakt, die vol talenten zitten en die gratis en voor niets een aantal uren in Brussel of ergens anders ten lande willen werken.

Op het programma stonden rollenspelen, gesprekstechnieken en gespreksanalyse. Mijn huidige job ligt er zo dicht bij en toch ben ik nu en dan zenuwachtig wanneer mij een totaal nieuwe 'case' wordt voorgelegd. Beroepsmatig werk ik met jongeren, maar straks worden ook kinderen mijn werkterrein.

Spannend, maar met zo'n ploeg en organisatie ontzettend boeiend...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...