maandag 17 mei 2004


hetero boezemvriend

L'Auberge EspagnolHeel erg genoten van de film L'Auberge Espagnol over een studentenhuis met voornamelijk Erasmusstudenten in Barcelona. De film is ongelooflijk herkenbaar. Niet alleen zat ik tijdens mijn studententijd op een "gemeenschapskot", nog steeds woon ik hier met leeftijdsgenoten in een groot huis met een tuin om u tegen te zeggen.
Wij kennen elkaar hier goed, hebben weet van elkaars liefjes en avonturen in de stad, duimen voor elkaar als het nodig is en vloeken wanneer de keuken er niet bijligt zoals het hoort. Gelukkig gebeurt dat laatste zelden. Noem dat voor mijn part volwassenheid.

Zo zakten we deze vooravond voor de zoveelste keer op de grond op de gang. Vreemd genoeg zitten we zelden bij elkaar op de bank. Stelling : een hetero-vriend hebben is bijzonder moeilijk en vraagt om onduidelijkheden. Naief als ik wellicht ben, zie ik totaal geen probleem. Waarom zou ik als vrouw geen boezemvriend kunnen hebben en wat maakt het tenslotte uit of die nu hetero of homo is ? Het maakt mij bij homo-vrienden toch ook niets uit ?

Jij een man als boezemvriend ? Haha, boe-zem, natuurlijk is dat om problemen vragen, lachte B. aan de telefoon.
Ik heb de deur toegedaan en kom koppig de keuken niet meer in vandaag !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...