donderdag 24 juni 2004


vakantiestress


Nu de vakantie met rasse schreden naderbijkomt, voel ik bij mezelf meer dan een beetje vakantiestress. Help help help !
Voor mij liggen 2 maand ongestructureerde tijd en dat doet mij toch even om adem happen. Ik besef best dat ieder ander mens een gat in de lucht zou springen, maar de ombuiging van druk druk druk naar immens tijd tijd tijd vraagt nog enige aanpassing van geest en lichaam.
Ik zou die vakantie, zoals ik al nog gedaan heb, natuurlijk kunnen volsjouwen met dingen te doen, enzovoort, maar ik wil dit jaar wel eens de uitdaging aangaan om te leven volgens het adagio 'go with the flow'. Wat zoveel betekent als de mogelijkheid vandaag via internet een vliegtuigticket te boeken en morgen al op de luchthaven te staan.
Ik flirt met mogelijkheden, de laatste tijd heb ik het nogal op wandelen, is Santiago de Compostella een optie ? Of verken ik Frankrijk tevoet ? Of wordt het toch Azië, mocht ik bv. een goed ticket vinden richting Thailand (alweer !) waar ik toch goeie herinneringen aan bewaar en weet dat ik mij daar meer dan een beetje in mijn sas voel ?

Voorlopig is het dus toch nog iets te spannend.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...