zondag 2 januari 2005


2005 en een nieuwe lay-out

Ik heb geen lijstje gemaakt voor 2005. Geen speciale verwachtingen of wensen (tenzij gelukkig te zijn) en wel omdat ik er niet aan uit geraak. Enerzijds heb ik grote plannen zoals bijvoorbeeld het zelf maken van een nieuwe lay-out voor deze weblog, hem van allerlei dingen te voorzien enzovoort, anderzijds wil ik het leven eenvoudiger en wil ik meer vrije tijd.
Het dillema voor 2005 is dan ook : hoeven al die grote plannen wel ? Want enerzijds heb ik ideeën en inspiratie ten over, wil ik van alles doen, maar anderzijds wil ik rust, rust en nog eens rust.
Dit - overigens niet zo gelukte - lay-outje is een template van blogger. Waarom wou ik het weer anders ? Omdat ik verandering wou. Waarom heb ik er niet hard op gewerkt ? Omdat ik er de tijd niet wou in steken. Omdat ik tijd wil hebben ... voor andere dingen.
En die zullen wel weer hier terecht komen.

Aan u, wat u zich ook voorneemt voor dit nieuwe jaar : succes !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...