vrijdag 21 januari 2005


ik heb een visioen...

zo ken ik er ook ,-)


Iedereen waarschuwt me dat je bij het (ver-)bouwen wel weet waar je aan begint, maar niet weet waar je eindigt. Voorlopig zijn ze nog niet begonnen maar ik begin wel stilletjesaan ongeduldig te worden.
Het plaatje in mijn hoofd is perfect, ik zie het al allemaal voor mij en ik heb in gedachten al meermaals een bad genomen in onze nieuwe badkamer en de nieuwe keuken heb ik zelfs al schoongemaakt, kwestie van te weten waar het rioolputje moet zitten. Ik ben heerlijk in slaap gevallen in onze bibliotheek en ik kan maar niet wachten om met het liefje eindelijk wat surround bioscoopervaring op te doen.
Maar waar blijven die metsers* ?

*is dit hoofdstuk 1 ? : de metsers komen niet opdagen ?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...