maandag 7 maart 2005


jarig


De voorbije week was ik het feestvarken. Vrienden, familie en niet te vergeten liefjelief bleven me er aan herinneren dat het mijn verjaardag was. Leuke kaartjes gekregen, originele cadeau's zoals een verwendag in Brussel, met inbegrip van een work-out in de Passage, sauna, lekker eten, cadeaubonnen voor Fnac, Hema, H&M, een invitatie voor Visionair België. Wauw, ik kijk er al naar uit ! Een hele dag genieten en geld spenderen (van een ander !).
Liefjelief had me al een week in spanning gehouden met het 'cadeau dat niet in de auto kan' en 'niets te maken met Ikea'.
Zalig cadeau is het ! Meteen uitgeprobeerd en tot bij de schoonfamilie gereden. Doet goed !
Hele week ook verwend op allerlei gebieden : lekker eten en attenties. Kaartjes met lieve woorden.
Bezoek van mijn (ver wonende) familie.
Ik ben een gelukskind.

1 opmerking:

annelies zei

Happy birthday to you,
happy birthday tooo youuuu,
happy birthday dear Kaaa-aaat,
haaaappyyyy biiiirthdaayyy tooooo youuuuu!!!!

Geniet van je fijne kadootjes!
x anneliesje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...