donderdag 4 augustus 2005


Verleiding

J.P. Chenet,  MerlotEergisteren kwamen er vrienden eten (hip hip hoera !) en eentje ervan bracht en wel zeer eigenaardige fles mee : met lichtjes gebogen hals dacht ik even dat ik al te diep in het glas gekeken had, zeker toen ik hetzelfde begon te denken van de bijgeleverde wijnglazen. Bogen zij niet ook lichtelijk naar rechts of was het maar inbeelding ?
De geschenkdoos met fles en glazen staat nu al twee dagen op mijn tafel. Het voornemen was ze pas te ontkurken met het vriendje, bij een etentje met ons twee. Hij zou meteen vertalen dat dat dan betekent dat ik eventjes 'sip' en hij tenminste echt proeft, want zo'n sipje kan je bezwaarlijk drinken noemen.
Nee, ik heb het niet zo op alcohol maar die fles met haar rare vorm intrigeert mij zo danig dat ik deze avond plots de sterke behoefte voel om 'm te openen en de kromme glazen te gebruiken.

Zou ik ?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...