vrijdag 25 april 2008

Vol energie voor het weekend !

Wauw ! Op vrijdagavond sta ik altijd iets moeilijker op maar begin des te enthousiaster aan de werkdag. Laatste dag weet je wel, de hele tijd door werk ik in het besef : straks weekend ! Yoewie ! Vol energie ren ik door de werkuurtjes, met middagvergadering er bij, nog wat babbelen met collega's na de werktijd. Over het werk, jawel !
Wat een enthousiasme !

En dan, dan is het weekend. Dan kom ik thuis. Kan ik lekker doen wat ik wil. De hele avond voor mij. Niets al werken voor morgen.
Ja, dan kom ik thuis.

Ben ik doodmoe.
Wil ik alleen maar gaan slapen. Niks straffe plannen voor deze avond. Niets 'allerlei leuke dingen' deze avond. Niets energie.


tja, 't is weekend.

1 opmerking:

Anoniem zei

Slapen, ook leuk en kan ongelofelijk veel deugd doen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...