woensdag 11 januari 2012

zoete oorlog


In twee winkels heb ik dit al gezien. Dus gewoon, in de 'rayon' suiker en zoetwaren, is een ijverige ziel bezig om een krantenartikel te kleven over Stevia met niets dan slechte kritiek.
Een tijd heb ik gedacht dat dat van de producent van Candarel kwam, dat diegene die de rekken vulde (soms zijn dat toch de mensen van het merk zelf, of vergis ik me ?) een vorm van 'anti-reclame' wilden houden. Maar later zag ik (ik kan me vergissen), dat Candarel zelf Stevia zijn zijn assortement heeft opgenomen. Misschien is het dus wel dat andere merk, waarvan ik niet onmiddellijk zie dat ze stevia hebben opgenomen.

Toch blijf ik het raar vinden, zeker omdat ik het in twee supermarkten gevonden heb. Stel u voor dat een of andere ijverige ziel van de CM nu plots naast de bierbakken hun nieuwe campagnemateriaal over het gevaar van het bierbuikje hangt ?

Ik vind het uiterst verdacht !
Posted by Picasa

1 opmerking:

Wendy zei

Bij ons zouden ze dat niet moeten proberen, vliegt meteen de vuilbak in, en wij vullen de rekken zelf hoor :). Zelf ben ik niet overtuigd van die zoetmakers, word zeer moe van aspartaam en krijg er nog andere ongemakken van, stevia heb ik nog niet geprobeerd. Als sporter kan een beetje suiker trouwens geen kwaad hoor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...