maandag 27 augustus 2012

weer een illusie armer !



Onze vorige weegschaal had kuren. Je ging er twee keer na elkaar op staan en er kon een verschil zijn van een kilo of meer. Ik begon me al 3 keer te wegen en onthield dan het tussencijfer. (Manlief koos trouwens consequent voor het laagste cijfer !). Maar als je echt een beetje je gewicht in het oog wil houden is dat natuurlijk nonsens.

Dus kochten we gisteren een nieuwe weegschaal.
Het goede nieuws is dat je je 3 keer na elkaar mag wegen en de display 3 keer hetzelfde cijfer toont.
Het slechte nieuws is dat het cijfer ongenadig 2 (twee !) kilo meer was dan het 'tussencijfer' op onze vorige weegschaal !

Kan ik meteen ook - en dat is maar goed ook - op mijn voeding letten. Geen gefoefel deze keer !

Hier een hoop wijze lessen - voor wie wil afvallen - op een hoop !
Vooral dat van die soep vind ik geweldig, zeker omdat ik sowieso al een soepfan ben !


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...