zondag 9 april 2006

Parijs-Roubaix : 3 sterren

Wat hebben die mannen toch met wielrennen ? Reeds vroeg in onze relatie maakte hij duidelijk dat er 'bepaalde zondagen' waren waarop ik niet op hem kon rekenen. Dat het huis bij voorkeur leeg zou zijn en dat hij het niet zo erg zou vinden als ik de hele dag uithuizig was. Hij nam de wielrennerkalender en duidde er met sterretjes de dagen op.

  • 3 sterren : geen discussie, het huis mag invallen, er wordt gekeken !
  • 2 sterren : als jij persé iets anders wil doen en het is o zo belangrijk voor jou, dan wil ik die koers nog missen.
  • 1 ster : het zou lief zijn als ik naar deze koers mocht kijken, maar ik wil best ook iets met jou doen.

Vandaag is het dus een 3 sterrenkoers. Alles moet wijken. Omdat hij lief is wou hij gisteren met mij nog naar Battel, waar een mooie wandeling langsheen de Zenne en Dijle was uitgestippeld. We reden er naar toe en het regende pijpestelen. Van pure ellende maakten we rechtsomkeer.

Deze morgen vroeg zei hij met ietwat schuldig gezicht : wil je graag nog een korte wandeling voor de koers ?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...