vrijdag 29 februari 2008

kort

De telefoon gaan over. 'Privé' lees ik op het schermpje.
"We zijn van Testaankoop en ... en wel willen graag je mening weten over enkele zaken, heeft u een momentje ?"
Ik wil de vrouw een kans geven én duidelijk communiceren.
Ik antwoord :
"Ik wil best mijn mening geven, maar ik kan nu al zeggen dat ik geen abonnement neem".
"Dan zal ik je tijd niet nemen".

Slechte training hebben ze daar, die verkoopsters.
Want had ze me aan de praat gekregen (ik was duidelijk bereid te praten) dan had ze mij misschien toch nog mijn interesse gewekt. Door onmiddellijk af te haken zei ze meteen dat haar enige doel was om mij tot abonnering te overhalen. Wat ik over Testaankoop dacht, interesseerde haar dus geen fluit.
...
(ze moest eens weten dat ik het best een goed tijdschrift vind !)

1 opmerking:

Mikaël zei

Ze heeft niet gezegd dat ze je mening over Test Aankoop wou weten, hè :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...