maandag 10 maart 2008

les in nederigheid

Voor mijn nieuwe loopblog gebruik ik Wordpress. Ik denk dat het meer mogelijkheden heeft en dacht dat dit een goede gelegenheid was om het eens uit te proberen. Maar wat een gesukkel nog. Ik werk al jaren met Blogger en kan het blindelings. Toen ik 'begon' moest je zelf nog HTML-code schrijven, iets wat nu al volledig achterhaald is omdat ook blogger met WYSIWYG werkt.

Vol hoogmoed dacht ik dat dit dus een fluitje van een cent zou zijn. De hoogmoed dat logica altijd dezelfde wegen volgt. Maar ik krijg er nog niet eens een afbeelding juist op ! Hij 'kapt' er altijd een stuk van af. Van pure ellende heb ik het maar zo gelaten.

Hoe zit dat ook al weer met dat spreekwoord ... 'hoogmoed....'
Uiteindelijk mag ik hopen dat mijn oude HTML-kennis mij zal redden. Want je kan nog in code schrijven. Maar dat wordt vakantiewerk.
Volgens Wordpress zou ik de hele inhoud van Blogger moeten kunnen importeren. Ook dat is een vakantieplan, alleen staat mijn inhoud op mijn eigen stek, en niet op die van Blogger.
Iemand ervaring mee ?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...