dinsdag 12 augustus 2008

wat doet een mens zoal in de vakantie ?

We hebben nog 3 weken vakantie te gaan maar schieten toch al een beetje in actie !
  • manlief heeft ons nieuw dak van isolatie voorzien. (Nu hopen dat dit ook een beetje verschil uitmaakt wat de energierekening betreft
  • manlief heeft ook de helft van de ruime zolder helemaal opgeruimd.
  • Ik heb manlief op zolder gezelschap gehouden. Dat is een taak op zich
  • Ondertussen heb ik alle spullen verdeeld in : weg - 2de handswinkel - naar beneden
  • ... mocht ik dromen over de inrichting van de (grote) nieuwe zolder : fitness, doe-het-zelf hoek (we zijn helemaal niet goed in doe-het-zelf maar je moet toch ergens je materiaal opbergen), .... ?
  • ... mocht ik ook ons nieuw terras tekenen.
  • Ook manlief : mijn oude laptop helemaal 'resetten' : dus blank zetten en dan weer alle nodige programma's erop. Dat zou'm sneller moeten laten werken.
  • Manlief en ik samen : de beste software zoeken voor kalenderbeheer online, documentenbeheeronline en een service die al onze emailadressen online beheert.

'Ergens' deze week beginnen we ook aan de muren van die ruimtes die er tot nu toe bij inschoten, zoals het toilet en de badkamer. Langzaam maar zeker zal ons huis toch nog op orde raken. En Lies, 'plinten' moeten we ook nog doen !

PS : valt het u ook op dat mijn lief wel de grootste werken doet ?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...