zondag 27 december 2009

voor de zusjes

Voor de zusjes had ik een 'bokestas' gemaakt, naar een idee van eloleo, zij het dan in zeer vereenvoudigde versie, een mens moet zijn beperkingen kennen. De afmetingen zijn net goed voor een brooddoos, een flesje water, een snijplankje en een stuk fruit. Het is allemaal gemaakt van katoen dus kan het best tegen een wasje. De stof komt van Ikea, en als je meisjesmama bekijkt, zie je dat er nog veeeel mooiere tassen van gemaakt kunnen worden !
En dan de naamlintjes. Ik wou al lang zoiets, tot ik het op het net een site vond waar je stempels kon ontwerpen. 24 uur later zouden ze gebracht worden. Ze bieden zelfs sjablonen met tekeningetjes aan mocht je zelf niets kunnen verzinnen. Bij de Banier ging ik dan stempelinkt voor stof halen. Ik stempelde een goedkoop biaislint dat ik hier nog liggen had en streek naderhand het lint om de tekst vast te zetten zodat die niet zou uitwassen.
Zo simpel kan het zijn !

2 opmerkingen:

rozebril zei

Wat een leuke tas!

Tricky zei

amai, zo creatief! heel leuk! je had ook mee kunnen doen met secret santa (je deed niet mee dacht ik hé?)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...