maandag 19 april 2010

dat heet dan gelukkig zijn

Niet dat dit een speciale dag was. Maar toch.
  • toen we naar het werk reden scheen de zon
  • er zijn heel wat collega's niet komen opdagen wegens de vulkaan, maar heel wat mensen achter de schermen zorgden ervoor dat we dat amper gemerkt hebben. (merci !)
  • ik had een goede stagiaire, ik leer van haar, zij (hopelijk) van mij !
  • lekker op restaurant geweest
  • mijn lief is nog altijd de liefste en de knapste
  • ondanks mijn sportverbod kan ik het toch relativeren (maar het moet niet al te lang duren)
  • straks nog een aflevering van Wallander op het menu
  • woensdag - als het nog goed weer is - ga ik buiten ontbijten, al moet ik een paar truien aan
  • mailtje van vriendin om af te spreken - bij te benen (fijn !)
  • zelfs het niet snoepen valt mee
  • hé, wat een leven !

1 opmerking:

Lichtindeduisternis zei

Al zo lang geen nieuws meer... Ben je gestopt met bloggen? Of ben je verhuisd en heb ik dat gemist?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...