dinsdag 4 januari 2011

voor wie graag leest



Waarom zijn ze er nog niet eerder op gekomen ? Nou ja, dat zijn ze, twee jaar geleden dus. Toch heb ik de indruk dat nog veel te weinig mensen het initiatief kennen, laat staan gebruiken !
Wisselboek. be !
Het is simpel. Boeken die je gelezen hebt, dubbel of wat dan ook, wisselen met andere mensen !
Ten Huize Kaat zijn veel te veel boeken. Sommige heel goed, maar die ga ik geen twee keer lezen wegens 'nog veel goede boeken te lezen'. Vroeger bracht ik ze naar de Kringloopwinkel. Maar hé, dit is véél leuker en spannender.
Toen ik mijn eerste boekjes 'postte' was het al meteen prijs en kreeg ik al in een weekje of zo een leuk 'nieuw' boek. Laat ik meteen ook zeggen dat ik graag pakjes krijg en verstuur en ha, dit is dus helemaal mijn ding !

Dus graag lezen en boeken te veel : post ze op wisselboek !

2 opmerkingen:

Lichtindeduisternis zei

Ik lees heel graag en verstuur en krijg ook graag pakjes, maar koop zelden boeken (ik haal ze in de bib), dus dit project zal helaas niets voor mij worden )-:.

Karin zei

Hé, dat lijkt mij een tof idee! Dat ga ik eens naderbij bekijken. Ik heb wel een aantal uitgelezen boeken, die toch alleen maar stof staan te vangen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...