zaterdag 27 december 2003


Onromantische gedachte ?


Ieder jaar vloek ik als ik merk dat ik alweer door de helft van de kerstvakantie zit en er nog neits gebeurd is van wat ik wou 'zien te gebeuren'. De feestdagen vragen zoveel energie en tijd dat de andere dagen er precies worden door opgeslorpt.

Een echte feester ben ik niet. Voor mijn part mocht men van Kerst en OudEnNieuw één feest maken. En het liefste op zaterdag of zondag, zodat de andere dagen niet geheel verbleken en ik mezelf niet continu moet afvragen welke dag we nu eigenlijk zijn.

Anderzijds, eenmaal kerst voorbij is het grootste deel van het werkjaar voorbij, het mag dan in getal (maanden) niet zo zijn, wat inspanning betreft is het wel zo. Dus op naar de zomervakantie ?

Overdreven, ik weet het.
En volgend jaar wordt mijn wens al vervuld... zo lang duurt dat !
Dubbelzinnig als ik ben zie ik toch al weer uit naar het feestje met vrienden op dinsdagavond, de oudejaarsparty op ... woensdagavond ... het feest op ... nieuwjaarsdag... ai ai ai ...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...