zondag 21 december 2003


Weg met die troep !

Terwijl mijn zusje al jarenlang droomt van een GPS in haar auto, gaat de vader van Britney (nee, niet Spears) mijlen verder : via een tag in het GSM-toestel van dochterlief kan hij op z'n GSM scherm (met GPS uiteraard) exact zien waar dochterlief zich bevindt.
Technologie die vroeger alleen in handen was van de CIA en natuurlijk James Bond is straks te koop bij Vandeborre, aan scherpe prijs !

Gedaan dus met smoesjes als : ik heb groepswerk in de bibliotheek.
Het lijkt mij dat jongeren tegenwoordig behoorlijk braaf én materialistisch zijn, maar dit zou alvast mijn antwoord zijn : weg met die troep ! Weg met die GSM !

Nathan krijgt alvast al mijn sympathie : "Cellphones would lose their appeal if they became tracking devices," said Nate Bingham, 16, of Seattle. "I think if your parents really care that much they should just put a leash on you."

Liefst dan zo eentje met uitrekbare lijn...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...