donderdag 9 december 2004


Murphy loves Kaat

Deze morgen wou ik de auto starten. Een platte batterij. Twee uur wachten. Heel erg was dat eigenlijk niet gezien de voorbije week. Tenslotte was ik thuis en het is twee uur schoonmaken geworden.

De voorbije weken ben ik trouwens een bangelijke fan van clean house geworden, ik wil alles ordenen per soort, kastjes en doosje kopen om maar alles op orde te krijgen. Nu is dat geheel mijn stijl niet (denk ik toch) maar ik vrees dat het een soort wanhoopspoging is om niet te verdrinken in de Murphy week. Jammer trouwens dat opruimen en schoonmaken vooral een kwestie van tijd hebben (maken ?) is, want soms kan ik er mij best wel zoet mee houden. Zeker in het nieuwe huis ! Voor wie er ook een beetje dol op is : ook houses behaving badly kan ik wel smaken.

Hmmm.... iedereen die mij persoonlijk kent zal nu wel zeker denken dat mijn hersenpan een behoorlijke klap gekregen heeft ... wie weet is het ook zo.

Tenslotte nog dit. Ik heb heus al heel wat andere boeken gelezen sinds het raadsel van de filosoof. Maar gezien de pc problemen kan ik niet eens meer echt goed mijn webfiles binnenhalen (nou ja, kwestie van er mij eens aan te zetten)... hoe dan ook, dra komt er ook een update van boeken !

En nu opnieuw aan de schoonmaak ? Nee hoor ! Kerstspullen kopen, want 'Zie ginds komt de kerstboom uit huppeldepup weer aan.... hij brengt ons lichtjes, ik zie hem al staan !'
Joepie !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...