donderdag 18 augustus 2005

De hoop van Vlaanderen ?

Gisteren met twee mensen - die elkaar niet kenden - twee keer een gesprek.
Koetjes en kalfjes.
Toen ik thuis kwam viel het mij op dat ze mij beiden hetzelfde hadden gezegd en ik dat ook nog twee keer had beaamd.
De heer en de dame verzuchtten mij gisteren dat

  • Ze wilden vermageren
  • Ze gezonder wilden leven en eten
  • Ze meer aan sport wilden doen
  • Ze manieren zochten om minder met het werk bezig te zijn
  • Ze minder gestresseerd door het leven wilden gaan


  • En zijn dat nu niet net mijn verzuchtingen ook ?

    Misschien allen naar de wellnesscoach...

    1 opmerking:

    kat_irl zei

    Right you are!
    http://cashproductions.blogspot.com/2005/10/sport-en-gezond-zijn-en-zo.html

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...