zaterdag 6 augustus 2005

Na de schaamte....

een van mijn maatjes!De zoveelste aflevering van 'Clean House' heeft eindelijk z'n doel bereikt : de emmer met schaamte liep over en ik heb weer es een hoek in mijn huis "unclutterd'. Niet dat ik in de hall of shame hoor met m'n spullen, maar na een uurtje opruimen heb ik toch weer een koffer vol voor het Spit.
Bij zo'n Grote Kuis gaan schaamte en beloning samen. Schaamte omdat ik zoveel zaken heb en blijkbaar ook bijhoud, maar nu en dan ook wel eens een beloning omdat ik - en hier hoort eigelijk ook schaamte ? - soms dingen vind waarvan ik van het bestaan niet meer af wist. Embarrassing is het grote getal tassen dat ik heb (typisch vrouwelijk ?) maar blij was ik dan weer met de goede rugzak die ik gevonden heb. In prima staat.

Sterk is wel dat ik enorm van structuur en organisatie houd. Onlangs het vriendje geholpen met z'n spullen en alles netjes in doorschijnende plastic dozen (dank aan Ava !) gedaan met etiketjes waar nodig. Er zijn zelfs dagen dat ik de job van Linda Koopersmidt wil !
Voor ons nieuwe huis hoop ik dat ik kan rekenen op een winkel als ClosetMaid Storage, al heb ik geen idee of er dergelijke winkels in België zijn.

O wat ben ik - na de schaamte - fier vandaag !

1 opmerking:

tantieris zei

Waar zo'n lange vakantie al goed voor is ! Een dikke proficiat, dus ! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...