donderdag 1 september 2005


Opnieuw aan het werk

We zijn weer begonnen ! Eigenaardig hoe dit opnieuw beginnen de alledaagse dingen weer in een nieuw perspectief zet : de 'vrije' tijd wordt onmiddellijk in een tijdseenheid gezet, de geest houdt zich weer bezig met morgen, iets wat ik in de vakantie vergeten was.
Tien minuten pauze met een stuk fruit wordt meer gesmaakt dan in de vakantie.
In het hoofd allerlei plannen en ook het sterke voornemen om het werk niet de overhand te laten nemen. Ik denk dat ik er dit jaar zal in slagen.
De vaste overtuiging met de fiets naar het werk te gaan en alzo alvast dat minimum aan beweging te hebben.
Blij terug onder het jonge volkje te zijn. Ze waren doodmoe vandaag. Door ons ?
Na 9 weken vakantie en zorgeloos leven uiteindelijk ook diep gelukkig dat ik dit werk mag doen. Ik doe het graag. Het geeft mij veel kansen, het is sociaal en verrijkend.
Blije Kaat dus.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...