dinsdag 3 april 2007

Meisjeskamer


Zo noemt mijn liefje mijn kamer annex bureau.
Meisje of vrouw ? vraag ik vertwijfeld.
'Vrouwelijk' antwoordt hij.

Ondertussen is hij druk bezig met het inrichten van zijn kamer annex bureau.
Ik vraag mij af of het een stoere jongens-, pardon, mannenkamer wordt.
"Ik hou het basic", zegt hij.
Hij zoekt in de schuren of er nog schatten te vinden zijn. De meer-dan-80-jarige dame die deze boerderij voor ons bewoonde liet immers ook nog een kleine inboedel na. Wij verhuisden die in allerijl naar de bijhorende schuren en nu en dan diept liefje daar weer iets op.
"Ho, ik heb een schilderij gevonden," zegt hij, "dat ga ik boven mijn zetel hangen".
Ik zie een landsschapsschilderij met daarop in de verte een paar oude boerderijtjes.
"Voila, nu is de sfeer helemaal goed", zucht hij tevreden.

Is dit nu mannelijk ?
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...