vrijdag 6 april 2007

We gaan beginnen/we zijn begonnen !


Als het kriebelt moet je .... sporten ! Na een jaar verbouwingen (laat ons hopen dat dit 'spieropbouwend is) zijn we weer actief lid van onze wandelclub ! We bladeren op internet waar het te doen is, trekken onze wandelschoenen aan en hup weg zijn we. Zondag kozen we nog voor de 5 km, vandaag werden we met 6,4 km verwend door het prachtige Haspengouw.

Dit alles ter voorbereiding van het 'grotere' werk : onze deelname aan start to run. Ik heb jaren geleden (en spreekwoordelijk : kilo's geleden) gelopen en heb heimwee naar deze prachtige sport. Ik herinner mij van de vroegere trainingen dat het vooral een kwestie van langzaam doorzetten was, en met manlief aan mijn zijde én de goede begeleiding van de stedelijke sportdienst mag dit eigenlijk niet mislukken.


Dus lente : here we come !

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk, leuk. Je ontdekt plekjes waar je anders nooit zou komen. Bovendien heeft die hele georganiseerde wandeltoestand net dat extra: je komt in van die heerlijk ouwbollige achterzaaltjes.

Vorige week ook zelf gestart met trainen voor de 10 miles. Niet die van Antwerpen, die komen te vlug. Benieuwd of ik het volhoud...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...