zondag 25 mei 2008

ik wil nieuwe kleren !

De aandachtige lezer zal het gemerkt hebben, deze blog 'was' voornamelijk wit, heeft even in flashy groen gestaan, dàn werd het wit met allerlei dots, en nu is het terug naar het oude.
Maar ik ben niet tevreden. Ik ben uitgebloggerd en wil naar Wordpress, dat ik al gebruik voor mijn loopblog.

Alleen zie ik er tegenop om alles te versjacheren naar Wordpress, of liever : om uit te zoeken hoe dat moet.
Ik hoop dus dat iemand zo vriendelijk wil zijn om mij daar wat bij te helpen. Alsof hij tijd heeft, natuurlijk, zijn eigen blog ligt er zelfs naakt bij !

Hoe dan ook, ik wil nieuwe kleren !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Laat het weten wanneer het gelukt is...

kaat zei

@tijdtussendoor

Ook plannen om te verhuizen ? ;-)

Anoniem zei

Misschien wel ja...ga eerst al eens een andere kleur proberen denk ik, iets lichter:-)

Lien zei

Is niet moeilijk hoor, maar hoe precies weet ik niet meer. Is al een paar jaar geleden. Veel succes!

kaat zei

@Lien :van blogger naar wordpress valt mee, maar dan nog overbrengen naar eigen domein... daar zie ik tegenop.
PS : is jouw blog niet gemaakt met blogger ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...