zaterdag 15 november 2008

Jasje



Omdat ik mijn naaimachine best dankbaar ben, wilde ik er een jasje voor maken. Ik denk dat het nog een beetje te sober is ... !
Of toch helemaal opnieuw beginnen ? Na 1,5 maand naailes wou ik iets 'helemaal alleen' maken. Het gaat dus snel, op die naailes ! Een leuker stofje zou zeker beter zijn, maar voorlopig - omdat ik vind dat ik het nog niet goed genoeg kan - beperk ik me tot overschotjes hier en daar. Het stofje is een overschot van een gordijn. Flink stevig, dat zeker ! De bloemetjes heb ik van zus gekregen, maar ik heb ondertussen ook al beschrijvingen om ze zelf te maken.


Vorige week heb ik ook een vredesvlag gemaakt. Het was een cadeautje. Om te zeggen 'zand erover'. Toch een avondje werk was het, maar ik heb een dikke knuffel terug gekregen !


Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er zo gezellig uit! zeker met dit weer... 's avonds bij een sfeerlampje de naaimachine bovenhalen. Moet heerlijk rustgevend zijn. Ik ben er ook al heel lang over bezig dat ik het wil leren... denk dat ik er binnenkort ook eens werk van ga maken om een leuke cursus te zoeken

kaat zei

Terwijl jij 'reageert op mijn blog ... ben ik jouw blog aan 't lezen ... en aan 't reageren !
;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...