maandag 17 november 2008

Sad Sunday

Vol goede moed (joepie, het is zondag !) opgestaan. Heel uitzonderlijk richting bakker getrokken om het liefje eens te verrassen in plaats van omgekeerd, lekker ontbeten, massa's strijk weggewerkt en een lekkere quiche gemaakt. Wat zeg ik ? Een overheerlijke quiche ! En toen begon het. Ik zat voor mijn bord en het geurde zo heerlijk maar ik had geen honger. Ik voelde me niet lekker. Dat had niets met de quiche te maken. Liefje bracht me naar de zetel en legde een dekentje over me heen, voorzag me van een kop thee en alle mogelijke afstandsbedieningen en zei 'rust jij maar lekker uit'. Oftwel : ziek maar uit.
Want na 10 minuten zetelliggen brak het zweet mij al uit. Snif !



1 opmerking:

Anoniem zei

Hopelijk ben je snel weer beter...lekker vroeg onder de wol en veel drinken :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...