donderdag 21 april 2011

oma met het mes

en zo gaat dat in de vakantie en in een dorp, je leest een blogberichtje en denkt : dat ziet er lekker uit !
Vervolgens op de fiets om met speurende ogen in de tuin van oma en opa te kijken. Zie ik daar geen massa's rababer ? En vervolgens oma die het mes gelijk een machete als een echte boerendochter met één slag de rabarber van z'n wortel kapt, om alle stengels vervolgens nog eens met hetzelfde grote mes te onthoofden van enig loof. Ik zeg het u : ik stond erbij en keek er naar !
Ook naar die sla en nog andere dingen, in wording of in volle bloei. Bij mij wil dat niet lukken, al krijg ik wel eens wat scheutjes in gang en word ik beloond met één komkommer op een vol seizoen.
Nee, gelukkig is oma daar, en deze madam die niet alleen kan tuinieren maar ook nog es koken.
En dat allemaal om vandaag onze vingers af te likken !

1 opmerking:

Spencerwoman zei

't Ziet er overheerlijk uit, leve de oma's ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...