dinsdag 2 maart 2004


ik wil best gratis werken...


Als dromen zomaar konden uitkomen, dan is eentje op mijn lijst wel werken bij Madeleine Albright. Ik wil best haar manusje van alles zijn : haar koffie halen, afwasje doen, zorgen dat haar kleren van stomerij in orde zijn enzovoort.
Niet dat ik het slaafse in mij heb of dat ik het hoofd verloren heb aan haar, maar ik ben best van overtuiging dat je aan dergelijke grote mensen veel leren kan.

Hoe werken ze in stress, wat is hun management, wat delegeren ze en wat niet ? Hoe stellen ze prioriteiten ? Hoe bouwen ze hun netwerk van sociale relaties op die manier uit dat het geen spinnenweb wordt maar een stevig vangnet voor iedere betrokkene, kortom, een win-win situatie ?

Madeleine Albright, als je een stagair wil, gratis en voor niets, hier ben ik !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...