maandag 22 maart 2004


werkzondag



Lezen, schrijven, werken, studeren. Dat is zo wat de samenvatting van de dag.
Zondag is op sociaal gebied een rustige dag en dan kan er goed hersenwerk geleverd worden. Daarnet heb ik nog een recensie via email opgestuurd, na een mailtje van de hoofdredacteur dat ik - oei oei oei - twee weken over de deadline zat.

Dat overkomt mij eigenlijk nooit, maar nu dus wel, en wel met als enige excuus dat ik het domweg vergeten was dat ik een recensie moest schrijven. Het tijdschrift in kwestie heeft zo'n lange deadlines dat ik het in mijn geheugen ergens op 'eeuwig' moet gezet hebben.

Volgende week ook een intake gesprek voor wat misschien een nieuw werk wordt. Geen drastische ommekeer wat werk betreft, enkel iets 'erbij', zeg maar vrijwilligerswerk, maar toch van dien aard dat er eerst een intake gebeurt en naderhand zelfs een opleiding.

Tijd maken ook voor zingeving, ik veronderstel dat ik zo bij dat vrijwilligerswerk gekomen ben. Als tegengewicht voor zoveel ellende in de wereld toch ergens een poging doen om ook maar iets te doen.

De dag loopt hier op zijn einde en morgen mag ik een uurtje later naar het werk.
Het was een goed weekend. Ik zie uit naar de (werk-)week.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...