dinsdag 23 maart 2004


op zoek naar de at


De aandachtige lezer zal het reeds gemerkt hebben, ik heb mijn emailadres van 'De Wereld van Kaat' op een andere manier op deze blog gedropt. Oorzaak was het teveel aan mailtjes dat vanuit dit adres geschreven werd en waar ik geen enkel aandeel in heb. Een virusscan op mijn harde schijf blijft zeggen dat er niets aan de hand is, maar aan het aantal mailtjes dat ik terugkrijg waaruit blijkt dat mijn zogezegde mail vanuit dit adres geblokkeerd is wegens virusvol, zegt iets anders.

Het kan niet anders dan het werk zijn van zoekautomaten die op allerlei pagina's het welbekende teken @ zoeken en vervolgens het adres opslaan.

Weg met die rommel dus. Mijn adres is nu heel braafjes DeWereldvanKaat at Hotmail punt com. U weet mij te bereiken !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...