vrijdag 1 juli 2005


prinses

maar dan wel in het blauwwwwwww


Vriendje en ik hebben weken, weken en nog eens weken vakantie. Daar zijn we vandaag aan begonnen en grandeur zelfs, want ik mocht mijn splinternieuwe autootje halen. Heerlijk vond ik dat, hoe de verkoper nog eens uitlegde waar de lichten zaten en hoe hij 'm zelf buitenzette en mij vervolgens de sleutel gaf mét chique sleutelhanger. En daar stond-ie dan : mijn blauw wagentje precies zoals ik 'm gekozen had. Superpraktisch en volgens mij geheel gebouwd voor vrouwen, met hoge zetels waar je niet hoeft uit te kruipen, helemaal Ikea-compatibel want 5-deurs en met natuurlijk de zetels neerklapbaar.
Laat het vriendje dan maar de grote broer van deze auto hebben, ik vind die van mij véél praktischer.

Mmm, ik voel mij een echte prinses.
Tot slot eerste ritje gemaakt naar Averbode. Ijsje gegeten.
Welkom vakantie, welkom autootje.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...