dinsdag 15 november 2005


My secret life

my true selfHet is weer zover, de site van het jaar wordt verkozen. Tot mijn grote verwondering sta ik ook bij de (50) blogs in Clickx. In alle eerlijkheid vind ik dat totaal onverdiend, want ik weet weinig af van lay-out en mijn postjes zijn weinig origineel. Ik steek er ook nauwelijks werk in.

Het fijnste aan een blog vind ik de interactie. Dat kan gebeuren via de reacties, maar het leukste vind ik mijn vrienden die mij op die manier volgen en weten wat er gaande is.

Mijn grootste nachtmerrie zou zijn dat mijn collega's op het werk (een kleine honderdtal) en alle jongeren met wie ik werk (van 250 tot 650 die mij kennen !) plots massaal de link gaan leggen tussen Kaat bij hen en de Kaat op deze site. Niet dat ik hier geheimen post, maar ik zie het al gebeuren : "Mevrouw, u bent gisteren met u vriendje hier en daar geweest ?", "Mevrouw, vindt u het echt zo'n goed boek dat u nu leest ?".
Brrr... ik mag er niet aan denken.

Of mijn baas die mij plots zegt : ach zo, je hebt zo je bedenkingen bij het generatiepact ! Stel je voor dat hij als politicus (want dat is hij) mij uitnodigt om daar eens verder over te ellaboreren !

Ik mag het niet dromen gewoon !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...