woensdag 23 november 2005

Ten aanval !

De komende winter haalt het licht uit mijn ogen, de energie uit mijn lichaam. DUS moest er dringend iets gedaan worden aan al die duisternis !
Ten Aanval !
Eindelijk heb ik de weg naar het fitnesscentrum teruggevonden. Weeral ! Want hoeveel keer zou ik al niet 'terug begonnen' zijn ? Iedere keer begrijp ik niet (en ook wel) waarom ik gestopt ben : ik bruis immers van energie na een uurtje zweten.
Voor het eerst is zelfs het vriendje mee geweest, dus misschien hou ik het nu wat langer vol !

En verder nog tegen de winterduisternis :
Morgen worden we alvast verwend op twee gratis tickets voor een concert van Tom Helsen, en het gaat maar door : film op vrijdag, en zaterdag misschien naar Amsterdam, al schrikt de koude mij een beetje af !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...