zondag 12 februari 2006

mannen en Valentijn




"Hé, heb je boodschappen gedaan ?" , vraag ik hem, sporend naar de grote zak spullen...
"Ja," antwoordt hij, "Ik wou naar de winkel om je iets te kopen voor Valentijn".
Hij neemt de zak en haalt er van alles uit.
"Dat ?" vraag ik, met nieuwsgierige blikken naar de zak kijkend.
"O ? Nee, dat heb ik voor mezelf gekocht."

En fier als een gieter zet hij 3 volle DVD boxen met alle mogelijke afleveringen van Star Trek (De oude, met Captain Kirk en Dr. Spock) op de kast.
"Nu heb ik ze echt allemaal", zucht hij vol fierheid.

Hij frommelt de lege zak in elkaar.

Ik kijk hem aan met ogen vol verwachting. Ik ga er immers van uit dat mannen gedachten van vrouwen kunnen lezen. Read my eyes : en voor mijn Valentijn ?
Hij ziet mijn blik en beantwoordt mijn vragend gezicht met volle overtuiging :

Space, the final frontier. These are the voyages of the Starship Enterprise, its five year mission to explore strange new worlds, to seek out new life, and new civilizations, to boldly go where no man has gone before...

Hij heeft zich helemaal vereenzelvigd met Captain Kirk en Valentijn is een verre, verre planeet...

Hier nog enige tips voor mannen :
Als je a zegt, ook b zeggen, vrouwen besterven het als ze het niet zeker weten. Met andere woorden : hééft hij nu iets gekocht voor mij of niet !???
En jaja, hij is natuurlijk de slimste van ons twee : ZIJN Valentijn is alvast geslaagd !

Wordt vervolgd !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...