donderdag 26 juni 2008

jaloers op het kleine (?) grut


Ze zijn hier weer waanzinnig bezig met 'The Sims 2'. Gisteren hadden ze nog een probleem omdat ze maar geen dochter kregen. Ze bleven maar adopteren maar kregen geen zoon. Vandaag was hun vampier gestorven omdat hij in de zon was blijven staan (en dat is niet zo goed, zoals u weet). Eentje heeft problemen met haar carrière, het wil niet vlotten. Maar misschien gaat het met de nieuwe outfit van de H&M beter, presentatie is alles, nietwaar. En volgende week gaan ze meubels kopen in Ikea. Het huis mag opnieuw ingericht worden.



Iedere dag hoor ik hier nieuwe verhalen. Ik wil ook, ik wil ook, denk ik dan. Waarom is het anders vakantie ? Maar het zit nog niet in mijn vingers.

2 opmerkingen:

Roel zei

Ik zal het je wel leren Kaat, het gaat vrij simpel. Roel

kaat zei

@Roel : ge zijt toch een schatteke ! (maar dat wisten we al !)
Maar ik wens je toch veel goeie moed toe, want ik ben er echt niet goed in !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...