dinsdag 13 maart 2012

#wijvenweek 2 Guilty pleasures en kleine kantjes


Laat ik moedig beginnen met de kleine kantjes en minder moedig door er maar ééntje te melden. Daar gaan we : ik ben de vrouw in huis. Ik ben de manager, de projectleider, de financieel beheerder, de huishoudcoach, en zet daar maar nog een paar flinke woorden achter : het  huis is van mij ! 
En voor u denkt dat het echtgenootje de zieligste man is ter wereld : hij vindt het best. Maar hij is dan ook lief. Of te toegeeflijk. Ik ga over de volle bekentenis hier : de meubels heb ik gekozen en ze staan zoals ik ze wil. Nu vindt het lief het allemaal oké en we komen nogal overeen in onze smaak, maar als ik eerlijk ben schuif ik iedere gedachte aan vernieuwing van zijn kant toch wel lichtjes opzij als het mij niet helemaal schikt.

Dus voila, ik heb bekend. En wat die guilty pleasures betreft : geef mij maar een goede kop koffie. Een echt goeie dan, liefst van al van een goede koffiebar, ik snap helemaal waarom ze van koffie 'bakkie troost' zeggen !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...