vrijdag 30 december 2005

Het was een prachtig jaar !



Het was het jaar waarin

  • het duidelijk werd dat ik de rest van mijn verder leven wil doorbrengen met mijn liefje !
  • we begonnen zijn aan onze bouwplannen
  • evenwicht werk en leven bereikt is
  • ik een zwaar ongeval had en het even leek alsof het niet in orde zou komen...maar
  • bovenal heel gelukkig was


  • Ik ben dankbaar om

  • de warmte en vriendschap van zowel vrienden als familie, als collega's
  • de geboorte van Barbara, een nieuwe generatie in onze familie
  • mijn herstel na mijn ongeval, het had veel erger kunnen zijn

    Wat mij bijblijft van 2005 is

  • De miserie van mensen in de door natuurrampen getroffen gebieden, het leek/lijkt niet op te houden
  • Het groeiend wantrouwen tussen het westen en een deel van de islamitische wereld
  • Het conservatisme en de hoogmoed van de VS
  • De opeenvolgende overwinningen van Tom Boonen
  • Het generatiepact en de grote onduidelijkheid in de Belgische politiek, de wegdeemsterende identiteit van de regeringspartijen
  • ...

    Dit wordt 2006 voor mij

  • het jaar van wellicht veel bouwzorgen
  • maar ook het jaar om het nieuwe huis te bewonen
  • het samenwonen met mijn lief !
  • nog meer genieten van mijn werk, het gaat altijd beter

    en als er al voornemens zijn

  • opnieuw mijn passie voor lopen opnemen, als ik eenmaal begonnen ben is het niet meer zo moeilijk, het is vooral weer beginnen !
  • nog selectiever televisie kijken en nog meer lezen
  • mij verdiepen in de kookkunst (die mij niet ligt)
  • veel etentjes organiseren, investeren in kwalitatief social life, bovenal de vrienden
  • blijven opletten zodat het evenwicht leven/werk behouden kan blijven
  • blijven wandelen en genieten van de natuur


  • Wanneer ik dit lijstje bekijk, dan merk ik tot mijn grote verbazing dat alle grote dromen in mijn leven verwezenlijkt zijn : Een man om van te houden, een fijn huis om in te wonen, werk- en financiële zekerheid (altijd handig), lieve en betrouwbare vrienden door de jaren heen....

    Zal mijn leven nu saai worden ?
    Als ik het zo bekijk, wel ongelooflijk voorspelbaar.

    Het zal dus nu en dan gekruid moeten worden met enig avontuur !

    1 opmerking:

    Muggenbeet zei

    Ook een bewonderaarster/bewonderaar van Klimmt? De kus hangt in mijn living, schoon hé?

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...