zaterdag 10 december 2005

Lang leve het wielrennen !

M. Van den Bossche, WielrennenJe kunt dus oefenen voor geluk, wat niet wil zeggen dat je geluksgevoel helemaal maakbaar is. Ik heb bijvoorbeeld een tekort aan een die stoffen. Na enkele dagen rust voel ik me wegzakken door een tekort aan serotine. Dat kan opgelost worden door Prozac te slikken, wat ik ook jaren gedaan heb omdat ik niet beter wist. Maar toen ontdekte ik wat wielrennen met me deed, en leerde mijn gemoedstoestand en energieniveau te manipuleren. Door te wielrennen kan ik mezelf in een roes fietsen die soms dagenlang blijft hangen.

Marc Van den Bossche, in een interview met Jeroen Versteele, De Morgen 7/12/2005

En ja, ik voel mij ook weer wegzakken, dus dringend die fiets op !
Lopen kan ook natuurlijk ! En het boek bestel ik ook !

1 opmerking:

Paul Rigolle zei

Ik denk dat ik meedoe! (Eerst nog even de feesten, maar dan...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...