woensdag 28 december 2005

(kerst-)vakantiejob

PC game CSIDe hele nacht gedroomd dat ik een moord op een jonge striptease aan het oplossen was. Het is eens iets anders.
Het was mij barre ernst, ik voerde het forensisch onderzoek uit alsof ik een ware pro was. Deze morgen bij het ontbijt had ik mijn nieuwe theorie al klaar. De hoteleigenaar bleek verschillende keren gelogen te hebben, o.a. over hoe goed hij Kelly kende. Haar vriendin deed alsof ze vriendinnen uit een ver verleden waren maar ze droegen beiden dezelfde armband met inscriptie, doe je dat, als je elkaar al jaren niet meer gezien hebt ? .De forensische wetenschap van CSI


Genoeg vragen dus om vandaag nog een rondje CSI te spelen. Want dat bracht de kerstvakantie ook meeOm het allemaal nog echter te maken kreeg ik ook het boek over de forensische wetenschap bij CSI, het leest als een trein en ... doet mij nog meer geloven dat ik mijn roeping gemist heb !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...