vrijdag 2 december 2005

weg met de winterblues !

 


Ik hou niet van de winter. Vroeger had ik een vriendin en die was zo dol op kerst dat ik een embargo op Kerst moest zetten. Geen kerstliedjes, geen kerstbomen, geen sterren in de nacht voor de advent. Kaarsjes konden nog net.

Ondertussen ben ik ook door de microbe gebeten en haal ik de winterse gezelligheid - commercieel of niet ? - in huis. Woensdag de eerste kerstkrans gemaakt en aan de deur gehangen, vandaag een zak vol boeken over "kerststukken met natuurlijke materialen" uit de bib. En hier en daar natuurlijk kerstvriendjes zetten. Schitterende sterren, kaarsjes in allerlei kleuren. Zalig is dat.
Het doet me de duisternis van de winter vergeten en al verlangen naar de lange feesten met geliefden rondom lekker eten.

Zàààààlig !

PS : de schemering op de foto is weer zo'n truukje van picasso. Voor iemand die niets van foto's afweet en totaal geen zin heeft om zich in een programma te verdiepen verdient dit toch (weeral !) een pluim !
(Het programma wel te verstaan !)
 Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...