maandag 12 december 2005

Onze nieuwe buurt

hopelijk is de rage voorbij tegen dat wij er gaan wonen...?Gisteren hebben we ons nog eens bezonnen over onze bouwplannen. Letterlijk dan. We hopen ten laatste in april te beginnen zodat we nog een beetje van de zomer kunnen inpikken. Het gaat over een boerderij die zo goed als helemaal 'gestript' wordt en werkelijk alles wordt vernieuwd : water, electrictiteit, tot nieuwe buitenmuren, enfin, the whole nine yards zeg maar.
Bij de aankoop van een huis ken je natuurlijk nooit het huis helemaal dus 'dwaal' ik nu en dan eens door de nu nog gure en koude ruimtes en projecteer er mijn fantasie op. Tot nu toe geen verrassingen.

Toen ik gisteren naar huis reed zag ik wel iets anders. In onze (toekomstige) straat heerst immers een ware kerstmislichtjes-epidemie. Ik weet niet wie er begonnen is, maar het is ongelooflijk hoeveel rendieren, lichtjes, zonnen, sterren, kerstmannen enzovoort er in onze (en alleen in onze !) straat staan. Alle huizen lijken zo weggeplukt uit een Stock-Americain catalogus.
Sommigen doen het sober aan, anderen houden wellicht de hele straat wakker.

Zou dan van ons, als nieuwe buren, ook verwacht worden ?

2 opmerkingen:

Herman Horsten zei

Hej Kaat, dikke proficiat met je zilveren plak op de site van het jaar verkiezing van Clickx! Gisteren nog zwaar gevierd? ;-)

annelies zei

Zilver! Proficiat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...