donderdag 1 april 2004


bijna verleid !


Ik heb me daarnet bijna laten verleiden tot de aankoop van een Palm Tungsten E. De verleiding was groot, echt heel erg groot.

Van het nut van een PDA hoef ik niet meer overtuigd, ik heb al enkele jaren een Revo, mét toetsenbord, wat ik al net zo praktisch vind. Maar het dingetje is al verouderd ook al importeert het nog office-documenten dat het een lieve lust is. Wat ik er vooral aan mis is een oplichtend (kleuren-)scherm. Voor de rest ben ik er heel tevreden over.

Net dat laatste zorgde ervoor dat ik de Tungsten net niét gekocht heb, al zijn die dingen ondertussen de helft goedkoper als mijn Psion Revo van indertijd.
Ik dacht aan dat kleine werkinstrument dat mij al zoveel goede dagen heeft bezorgd en toen dacht ik : een goeie vriend zet je niet opzij !
Mocht hij niet meer werken, ware het gemakkelijk.

Maar het beestje is mij zo hondstrouw dat een nieuwe aankoop aartsmoeilijk wordt.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...