vrijdag 2 april 2004


mijn blog is aan lente toe !

Bezig aan een nieuw fris lentekleedje voor deze blog. De lay-out is in orde, maar of die transfer van alle bloggegevens goed zal lukken (lees : integratie blogger) is maar de grote vraag. Ik vrees dat iemand nog over mijn schouder zal moeten meekijken.
Kan ik het eenmaal, dan vrees ik dat dit een nieuw speeltje wordt : de blog voorzien van een seizoenskleedje en volop experimenteren !

Opzet is : eenvoud en lente. We zien wel hoever we geraken.
Ik hoop dat het lukt !

PS : als hier binnen een week of zo niets te zien is betekent dit dat het ofwel niet lukt, ofwel dat niemand bereid is (snik snik) om zijn ervaring betreffende de integratie even te delen. Maar ik heb goede hoop !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...