dinsdag 6 april 2004


het stokje

Ik kreeg het stokje van jwl die op het op zijn beurt weer kreeg van Leez. De vraag kan bijna niet simpelder : een foto van je liefste bezit.
Zowel Leez als jwl kozen voor iets unieks, onvervangbaars wat hen eigenaardig genoeg ongeveer tot dezelfde conclusie bracht.

Jwl vertelde me dat ik er gerust de tijd mocht voor nemen. Zo kwam ik meteen tot een paar vaststellingen waarvan ik mij afvraag of dit mij tot een abnormaal mens maakt of niet. Behalve bijvoorbeeld bestanden op mijn pc of handgeschreven dagboeken en een paar juwelen heb ik eigenlijk niets dat niet vervangbaar is. Meteen kom ik tot de conclusie dat wat niet vervangbaar is per definitie je niet het liefst moet zijn. Iets kan heel vervangbaar zijn en je toch bijzonder dierbaar zijn.

Er is één bezit waar ik inderdaad aan hecht en het liefst niet zonder de deur uitga. Ik geloof niet dat er al veel dagen geweest zijn dat ik het niet aangeraakt heb. Ik heb het in alle geuren, kleuren en formaten, maar het belangrijkste is toch nog dat hij werkt. Soms krijg ik hem gratis, soms ben ik bereid om er flink wat geld voor neer te leggen. Ik heb er uit alle landen en continenten en je kan er mij altijd een plezier mee doen. Mijn liefste bezit. Klikken maar als je 't weten wil !

Ik geef hierbij het stokje door aan alog.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...